міжнародна онлайн-конференція, 23 лютого 2022 року

24/02/2022

23 лютого відбулась Міжнародна конференція «Гейміфікація як тренд сучасної освіти та культури в епоху діджиталізації» в рамках проєкту Інтерактивна культура за підтримки House of Europe та Європейського Союзу.

Захід організовано NGO "Volyn Prospects" / ВОГО "Перспективи Волині", Департамент культури Луцької міської ради, Good Books, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Технічний фаховий коледж Луцького НТУ.

Учасники конференції – працівники клубних, бібліотечних, музейних установ, музичних та художніх шкіл, викладачі вищих навчальних закладів та загальноосвітніх шкіл.

Зареєстровано на захід - 229 учасників з 11 областей України (Волинська, Київська, Одеська, Львівська, Чернігівська, Черкаська, Житомирська, Сумська, Вінницька, Хмельницька, Харківська).

З привітальним словом виступили:

Вікторія Левчук – заступниця голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Волинська обласна державна адміністрація,

Ірина Чебелюк - заступниця міського голови з питань діяльності виконавчих органів Луцька міська рада,

Олег Герасимчук – директор Технічний фаховий коледж Луцького НТУ,

Ірина Садовська – завідувач кафедри обліку і оподаткування Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Спікери конференції:

Marcin Skrabka – генеральний директор (Good Games, Польща) «Гейміфікація культурно-освітньої діяльності з використанням смартфонів. Сучасний спосіб залучення покоління iGen до культури та освіти»

Лідія Гонтар - вчитель історії, організатор квестів (КЗ "Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради") "Організація вуличних квестів"

Bożena Korol - ментор проєкту «Інтерактивна культура» (Польща) «Віртуальний тур інноваційними освітніми та культурними закладами Європи»

Natalia Koścśińsńka – геймдизайнер (Good Games, Польща) «Генерація творців – способи творчої діяльності дітей та підлітків у конструюванні рухливих ігор за книжками та краєзнавством»

Світлана Чибирак – доцент кафедри музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності (Волинський національний університет імені Лесі Українки) «Застосування комп’ютерних ігор під час навчання фахівців спеціальності 027 Музеєзнавство, пам’яткознавство»

Аліна Карпюк - старший викладач кафедри музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно- аналітичної діяльності (Волинський національний університет імені Лесі Українки) «Використання квест-технологій у практичній підготовці студентів спеціальності 027 Музеєзнавство, пам’яткознавство»

Тетяна Трофімук-Кирилова - доцент кафедри музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно- аналітичної діяльності (Волинський національний університет імені Лесі Українки) «Застосування квест-технологій під час викладання дисципліни «Історія і практика екскурсійної діяльності» здобувачам вищої освіти за спеціальністю 027 Музеєзнавство, памʼяткознавство»

Ірина Данилюк – завідувач відділення (ВСП «Технічний фаховий коледж ЛНТУ) «Використання мобільних застосунків на заняттях з хімії»

Мирослава Будчик – координатор проєкту «Інтерактивна культура» (презентація результатів та продуктів проєкту)

Після завершення конференції всі учасники отримають сертифікати.

Щиро дякуємо усім партерам, спікерам та учасникам Міжнародної конференції. Сподіваємось на подальшу співпрацю!

P.S. Миру всім нам! Тримаймося!

КОНТАКТИ

За більш детальною інформацією звертайтесь за телефонами: