Онлайн-курс «Гейміфікація літератури та культурні заходи: європейський досвід», 11-15 жовтня 2021 року

17/10/2021

Гейміфікація - зовсім не нове поняття, адже досить популярною є ігрова форма навчання у світі, і в Україні зокрема.

Проте, сучасну молодь важко "чимось вразити" і заохотити до гри, якщо вона не комп'ютерна і ніяк не пов'язана з їх улюбленим гаджетом.

Як мотивувати молодь до читання та підвищити для них цінність літератури і отриманих знань❓ Як заохотити молодь до участі в культурних заходах❓ Як поєднати цікаве з корисним❓

На ці питання Mira Budchyk знайшла відповіді і ознайомилась з практичними кейсами на онлайн-курсі «Гейміфікація літератури та культурні заходи: європейський досвід»", який відбувся з 11 по 15 жовтня 2021 року в рамках реалізації проєкту "Інтерактивна культура".

Дякуємо Bożena Korol та Good Books

Дякуємо House of Europe за таку круту можливість розвиватись та підвищувати свою кваліфікацію ! 

Більше інформації на сторінці проєкту у фейсбуці https://www.facebook.com/InteractiveCulture.project

КОНТАКТИ

За більш детальною інформацією звертайтесь за телефонами: