Гейміфікація - зовсім не нове поняття, адже досить популярною є ігрова форма навчання у світі, і в Україні зокрема.
Проте, сучасну молодь важко "чимось вразити" і заохотити до гри, якщо вона не комп'ютерна і ніяк не пов'язана з їх улюбленим гаджетом.
Як мотивувати молодь до читання та підвищити для них цінність літератури і отриманих знань Як заохотити молодь до участі в культурних заходах Як поєднати цікаве з корисним
На ці питання Mira Budchyk знайшла відповіді і ознайомилась з практичними кейсами на онлайн-курсі «Гейміфікація літератури та культурні заходи: європейський досвід»", який відбувся з 11 по 15 жовтня 2021 року в рамках реалізації проєкту "Інтерактивна культура".
Дякуємо Bożena Korol та Good Books
Дякуємо House of Europe за таку круту можливість розвиватись та підвищувати свою кваліфікацію !
Більше інформації на сторінці проєкту у фейсбуці https://www.facebook.com/InteractiveCulture.project